+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel U Kata Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 1341 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Aneta Černá

Einzelreisender, 20.3.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Poměr cena a služby

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
2

Votrubová Vlasta

Einzelreisender, 5.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • taktnost pokojové služby a jednání v jídelně

  • malá vstřícnost u jedné paní-slečny v recepci

Persönlich
5
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 19.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Pekne prostredi Kvalitni snidane

  • velice hlucne - meli svatbu Nemaji chlazeni - takze byl kraval a vedro Nepohodlne postele oddelene pro jednotlivce - pripadala jsem si na skolnim vylete

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4
Hotel U Kata hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní, je nám velmi líto, že pobyt v našem hotelu nenaplnil Vaše představy. Svatební večírek na letní terase skončil přesně ve 22:00, což je počátek doby nočního klidu. Dbáme na to, aby hosté po této hodině nebyli rušeni. Co do rozložení postelí na pokoji se vždy snažíme vyjít maximálně vstříc požadavkům hosta. Z Vaší strany však nebyly žádné preference předem před příjezdem ani po ubytování vznešeny. Při příští návštěvě zadejte požadavky na pokoj hned při rezervaci a my Vám jistě vyhovíme. S pozdravem Martin Kopecký, vedoucí recepce

Houdková Blanka

Einzelreisender, 4.9.2011

Kutná Hora Čechy

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Po příjezdu do hotelu jsme zaplatili kartou ubytování na dvě noci a proto nás nemile překvapilo,když jsme končili pobyt,že nám paní recepční řekla,že jsme zaplatili pouze jednu noc. naštěstí jsme měli schovaný učet a ona po zhlédnutí učtu,pouze pokývala hlavou. Toto se mi tedy vůbec nelíbilo. Jinak s obsluhou v restauraci jsme byli nadmíru spokojeni,byli to moc milý kluci.

  • Po příjezdu do hotelu jsme zaplatili kartou ubytování na dvě noci a proto nás nemile překvapilo,když jsme končili pobyt,že nám paní recepční řekla,že jsme zaplatili pouze jednu noc. naštěstí jsme měli schovaný učet a ona po zhlédnutí učtu,pouze pokývala hlavou. Toto se mi tedy vůbec nelíbilo. Jinak s obsluhou v restauraci jsme byli nadmíru spokojeni,byli to moc milý kluci.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 1.1.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Nelíbilo se mi, že mi byla rezervace nejprve zamítnuta. Za několik dní mi byl opět nabídnut pokoj v kvalitě standard a těsně před naším příjezdem mi bylo opět voláno, že mi bude nabídnut pouze pokoj economy. V pokoji byla strašná zima i po zapnutí topení. Netekla teplá voda. V hotelu byl strašný hluk, slyšeli jsme každý pohyb hostů v okolních pokojích i na chodbě. Středověká krčma, na kterou jsme se těšili byla zavřená. Když jsme chtěli druhý den odjet, nepodařilo se nám ani zastihnout nikoho z personálu, nemohli jsme předat klíče, ani se zeptat, na to, co jsme potřebovali. Je fakt, že cena není příliš vysoká, ale příště si opravdu raději připlatím!!!!

  • Nelíbilo se mi, že mi byla rezervace nejprve zamítnuta. Za několik dní mi byl opět nabídnut pokoj v kvalitě standard a těsně před naším příjezdem mi bylo opět voláno, že mi bude nabídnut pouze pokoj economy. V pokoji byla strašná zima i po zapnutí topení. Netekla teplá voda. V hotelu byl strašný hluk, slyšeli jsme každý pohyb hostů v okolních pokojích i na chodbě. Středověká krčma, na kterou jsme se těšili byla zavřená. Když jsme chtěli druhý den odjet, nepodařilo se nám ani zastihnout nikoho z personálu, nemohli jsme předat klíče, ani se zeptat, na to, co jsme potřebovali. Je fakt, že cena není příliš vysoká, ale příště si opravdu raději připlatím!!!!

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
1
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Moc nás mrzelo umístění pokoje do rušné ulice,kde byla hospoda,hluk z ulice. Při pohledu z okna protější dům sama oprýskana cihla. Slabé připojení k internetu

  • Pivní lázeň a milá obsluha v laznich.Jidlo vynikajicí

  • Hotel umístěn v nepěkné části města.Personal první dva dny neochotný,neumí zdravit .Po vystřídání směn velká změna personál milý ochotný velké zlepšení

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4

Pavel

Älteres Paar, 8.11.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Celý "nekuřácký" pokoj byl silně načichlý kouřem, včetně polštářů, peřin a podobně. Veškeré vybavení spočívalo ve skleničce na zuby, na dveřích sprchového koutu plíseň. Sortiment snídaně chudý, nebyl doplňován, jedině na vyžádání a následné čekání na ohřátí párku ve frontě, následující hosté to měli stejně tak. Káva nepoživatelná. Celkově hotel na úrovni ubytovny

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

hynek Fiala ing,

Einzelreisender, 9.2.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Měli jsem pokoj č.26.Bohužel,po celou noc tam byl slyšet zřejmě větrák z kuchyně,takže jsem se obě noci moc nevyspali. Na připúomínku v rec epci jsme dostali sice omluvu,leč to nám moc nepomohlo.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
6

Jakub Suchánek

Junges Paar, 15.12.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Na večeři jsem musel jít do jiné restaurace, všechny stoly byly obsazené, nebo rezervované. Zakrvácený ručník na pokoji, byť možná vypraný, ale krev jasně zřejmá. Neschopnost pružně reagovat na moje potřeby.

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
4
Komfort
7
Wert/Geld
5

Helena Janouchová

Älteres Paar, 13.9.2009

Rakovník, ČR

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Personál v restauraci na velmi špatné úrovni.

  • Personál v restauraci na velmi špatné úrovni.

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
5

Dominika Švec-Billá

Einzelreisender, 22.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miloš Nosek

Einzelreisender, 30.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Záclony špinavé, závěs pořádně nedržel a po několika roztaženích byl "na půl žerdi". Okno by vyžadovalo opravu nejlépe výměnu. Za záclonou byl od předchozích hostů odpadek - plesnivý pomeranč zabalený v alobalu. Toho si uklízečka nevšimne?

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
3
Komfort
4
Wert/Geld
8

Martin Hána

Älteres Paar, 15.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • welness, ubytování

  • restaurace mohla být mnohem lepší a personál toho měl asi dost.. škoda..

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 16.3.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5

Jaromír Málek, Ing.

Einzelreisender, 1.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • vše bylo jak má být

Persönlich
4
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
4

Marcela Kunová

Älteres Paar, 9.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • na dřevěných lavicích v restauraci by mohly být podušky a na stole nápojový lístek

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
6

Karel Havlík

Älteres Paar, 27.1.2014

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hlučnost restaurace. Personál odmítl usměrnit hosty velmi hlasitě a vulgárně diskutující mezi posezením u baru a dvěma stoly slovy: "Jsou to také hosté". Při "romantické" večeři neměl personál "oheň" na zapálení svíčky + kelímek zcela vypálen. Recepce vstřícná, procedury OK, strava chutná. Přesto hodnotíme polovinou bodů kvůli výše uvedenému. To nám pobyt hodně pokazilo.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Denis&Svetlana

Junges Paar, 16.11.2009

Russia

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Плюсы: недалеко от центра, бесплатная парковка. Минусы: отель мрачный, в номере темно (лампочки 60 или даже 40 ватт), дверь в ванную не закрывается, фена нет, сейфа (в номере) нет, очень мерзкий запах во всем отеле и ресторане. На завтрак были предложены: мюсли, кукурузные хлопья, чай, молоко и плохо вымытые тарелки; завтракать мы не стали. Приехали в середине дня, на ресепшн никого не было. Ключи от номера нам выдал официант.

  • Плюсы: недалеко от центра, бесплатная парковка. Минусы: отель мрачный, в номере темно (лампочки 60 или даже 40 ватт), дверь в ванную не закрывается, фена нет, сейфа (в номере) нет, очень мерзкий запах во всем отеле и ресторане. На завтрак были предложены: мюсли, кукурузные хлопья, чай, молоко и плохо вымытые тарелки; завтракать мы не стали. Приехали в середине дня, на ресепшн никого не было. Ключи от номера нам выдал официант.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
10

Zdeněk Procházka

Älteres Paar, 6.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Celkově příjemný hotel s vynikající kuchyní a skvělými lázněmi s jejich službami.

  • pivní lázeň masáže skvělá kuchyně

  • zima na pokojích

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.8.2011

Kutná Hora

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Vkusně zařízené pokoje.Doporučuji obměňovat sortiment snídaně- např.chyběl chleba a přitom je pekárna přes ulici.

  • Vkusně zařízené pokoje.Doporučuji obměňovat sortiment snídaně- např.chyběl chleba a přitom je pekárna přes ulici.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5